کافه گرافیک

خدمات طراحی و چاپ، مقالات آموزشی، نمونه سوالات امتحانی، جزوات تخصصی

کافه گرافیک

خدمات طراحی و چاپ، مقالات آموزشی، نمونه سوالات امتحانی، جزوات تخصصی

کافه گرافیک

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابسته به هیچ سازمان و نهاد دولتی و خصوصی ندارد. تمامی حقوق این بلاگ برای احسان علی آبادیان محفوظ می باشد. این پایگاه قصد دارد تا با ایجاد ارتباط مجازی در اشاعه فرهنگ و هنر همچنین نشر سوالات امتحانی و مطالب و جزوات درسی و آموزشی گامی در آموزش بردارد.

آخرین نظرات

آغاز سخن

جمعه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۲:۰۵ ق.ظ

به نام خداوند بخشنده و مهربان

بدون شک از اولین باری که وارد دنیای سایبری  شده ام سالها میگذرد ولی در طول این سالها بی پرده بگویم به قدری دانش تحت نت و سرویس های بلاگ پیشرفت داشته است که هر روز محیطهای کاربری آسان تر و بهتری ارائه می شود. بنده نیز از این موضوع جدا نیستم و سعی دارم با پیگیری و بروزرسانی های مداوم، ارتباط علمی خود را با مخاطبان و کاربران این پایگاه حفظ نمایم.
همچنین درنظر دارم با توجه به رشد روزافزون تجهیزات رایانه ای و ابزارهای گوناگون و پیشرفته، ارتباطم با هنرجویانم را در فضایی امن و دردسترس، ادامه دهم. قطعا یکی از روشهای مناسب برای تداوم آموزش های تخصصی می باشد. امیدوارم که در این مسیر طولانی که هم اکنون در ابتدای آن گام برداشته ام، موفق و سربلند باشم. از خداوند بزرگ می خواهم تا به من نیرویی دهد که بتوانم وظیفه ی خود را بعنوان فردی مثبت در جامعه ی انسانی و شغلی خویش ایفا کنم.

  • احسان علی ابادیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.