کافه گرافیک

خدمات طراحی و چاپ، مقالات آموزشی، نمونه سوالات امتحانی، جزوات تخصصی

کافه گرافیک

خدمات طراحی و چاپ، مقالات آموزشی، نمونه سوالات امتحانی، جزوات تخصصی

کافه گرافیک

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابسته به هیچ سازمان و نهاد دولتی و خصوصی ندارد. تمامی حقوق این بلاگ برای احسان علی آبادیان محفوظ می باشد. این پایگاه قصد دارد تا با ایجاد ارتباط مجازی در اشاعه فرهنگ و هنر همچنین نشر سوالات امتحانی و مطالب و جزوات درسی و آموزشی گامی در آموزش بردارد.

آخرین نظرات

از طریق فرم زیر می توانید با من تماس بگیرید و یا با شماره 09031002113 تماس حاصل فرمایید، ضمنا می توانید با نشانی پست الکترونیکی ehsan.aliabadian@gmail.com در ارتباط باشید.

نظرات  (۲)

  • احسان علی ابادیان
  • در ادامه ی فرمایش دوست عزیزی که فرمودند: آرم شبکه ی فارس زرد رنگ می باشد، باید اعلام نمایم که این سبک ارائه ی آرم ها صرفا به جهت آشنایی هنرجویان از فرم کلی کاربرد خط و حروف فارسی در گرافیک بخصوص طراحی نشانه است و هیچ نیت سوء از ارائه ی این نشان، به رنگ سیاه و سفید وجود نداشته است.
  • احسان علی ابادیان
  • درود به همه عزیزان
    درمورد سوال آقای خلیل صدقی باید عرض کنم که برنامه ریزی از اولویت های کاری همه افراد موفق است. اگر برنامه ریزی داشته باشید قطعا زمان برای شما بسیار زیاد خواهد بود ولی بدون برنامه ریزی زمان تلف می شود و بازده به صفر نزدیک خواهد بود. شما برای خواندن نماز یا انجام فرائض دینی نیت میکنید یعنی قصد میکنید. پس برای دست خواندن هم باید نیت کرد و برای انجام آن تلاش. همیشه به هدفی بزرگ در زندگی اندیشه کنید. فکر کردن انسان را متحول میکند.
    حدیثی هم داریم با همین موضوع که یک لحظه فکر کردن از 70سال عبادت باارزش تر است. پس مرتبه و ارزش فکر کردن برای انسان از هر چیزی والاتر و مهمتر خواهد بود.
    موفق باشید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی