کافه گرافیک

خدمات طراحی و چاپ، مقالات آموزشی، نمونه سوالات امتحانی، جزوات تخصصی

کافه گرافیک

خدمات طراحی و چاپ، مقالات آموزشی، نمونه سوالات امتحانی، جزوات تخصصی

کافه گرافیک

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابسته به هیچ سازمان و نهاد دولتی و خصوصی ندارد. تمامی حقوق این بلاگ برای احسان علی آبادیان محفوظ می باشد. این پایگاه قصد دارد تا با ایجاد ارتباط مجازی در اشاعه فرهنگ و هنر همچنین نشر سوالات امتحانی و مطالب و جزوات درسی و آموزشی گامی در آموزش بردارد.

آخرین نظرات

صحبتی قدیمی

شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۱۵ ق.ظ

همیشه و در طی سالهای تدریسم، بارها به هنرجویانم، گوشزد کرده ام که حرفهای روزهای اول برای شما تکراری است ولی عاقبت آن تجربه ای جدید خواهد بود. از حرفهایی که بارها و بارها و در طول 9ماه آنقدر تکرار کرده ام که هیچ گاه از این کرده پشیمان نمیشوم. اما آنچه در نهایت برایم تکراری است، التماسهای اولیا و خود هنرجویان است. هیچ وقت حق هنرجویی که درس خوانده و برای تحصیل و آینده اش ارزش قائل شده، به هنرجویی که تنبلی کرده و همه چیز را به شوخی گرفته نمی فروشم. آنطور اگر باشد، خودم را زیر سوال برده ام. نمی خواهم آن هنرجویی که با علاقه، مطالب درسی و تمارینتش را دنبال می کند، از تلاشش دلسرد شود و زحماتش را بی فایده بپندارد.
همه برایم عزیز و محترم هستند. ولی هرکسی احترامش را به اندازه ی ظرفیت خود می خرد. به احترام آن هایی که به ما آموختند، ما نیز وظیفه داریم آموزش بدهیم.

  • احسان علی ابادیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی