کافه گرافیک

خدمات طراحی و چاپ، مقالات آموزشی، نمونه سوالات امتحانی، جزوات تخصصی

کافه گرافیک

خدمات طراحی و چاپ، مقالات آموزشی، نمونه سوالات امتحانی، جزوات تخصصی

کافه گرافیک

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابسته به هیچ سازمان و نهاد دولتی و خصوصی ندارد. تمامی حقوق این بلاگ برای احسان علی آبادیان محفوظ می باشد. این پایگاه قصد دارد تا با ایجاد ارتباط مجازی در اشاعه فرهنگ و هنر همچنین نشر سوالات امتحانی و مطالب و جزوات درسی و آموزشی گامی در آموزش بردارد.

آخرین نظرات

امتحان نهایی

دوشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۳۰ ق.ظ

همه دانش آموزانی که تحصیلات خود را تا دیپلم گذرانده اند، با غول امتحان نهایی آشنا هستند. باید بگویم، این غول به همان اندازه که بزرگ به نظر می آید، به همان اندازه هم شکننده و شکست پذیر است. البته به شرط آنکه راه مبارزه با آن را بلد باشیم و به تذکرات مربیان و معلمین خود گوش دهیم.
امتحان نهایی هرچند به ظاهر برای دانش آموزانی که می خواهد از یه مقطع به مقطع بالاتر بروند، سخت و دشوار است، اما این راه سخت و مرحله ی پرپیچ و خم، با نقشه صحیح و راهنمای خوب، کاملا ساده خواهد بود.
برای کسب نمره ی قبولی در امتحانات نهایی، باید ضریب خطا را به کمترین میزان ممکن، برسانیم. اگر قبولی در امتحانات نهایی نمره 12 باشد، پس فقط اجازه داریم 8نمره خطا داشته باشیم.
دانش اموزانی که راه مناسب برای خطای کمتر را یافته اند، قطعا پیروز خواهند بود. معلمی شغل انبیاست. به این جمله خوب دقت کنید. اگر پیامبران، برای راهنمایی و رستگاری بشر از سوی خداوند مبعوث شدند، پس معلم نیز در رسالت خود تنها یک هدف بزرگ دارد، آنهم پیروزی دانش آموزانش در امتحانات درسی و زندگیشان است.
پس همیشه به معلم خود احترام بگذاریم و به تعالیم و راهنمایی های او گوش کنیم و به توصیه هایش عمل نماییم.

  • احسان علی ابادیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی